My photo
Liverpool, United Kingdom
de-ale mele

Tuesday 5 May 2009

May bank holiday


Ieri am lucrat de la 6pm la 2am. Nu a fost prea aglomerat. Am vazut un baiat de 8 ani nigerian cu tricuspid atresia care avusese un BT shunt pe la 6 luni si un modified Fontain la 4 ani, iar acum ar fi trebuit sa aiba Fontain-ul facut, dar maica-sa nu prea vroia. El obosea din ce in ce mai rau, saturatiile erau pe la 70%. Venise la sp. pt ca obosea asa de tare si ca avea durere in piept. Durerea probabil ca era de la flow-ul redus de sange catre plamani.
Am mai vazut un baiat da 10 ani nou diagnosticat cu boala ticurilor  :-) Trimis de GP pt ca avea miscari involuntare - duh!
Un coleg a vazut o fetita de 2 ani cunoscuta cu sindrom Rett care avea amigdalita.
Iar azi unul dintre coonsultanti ne-a chemat sa ne arate un caz interesant - un copil de 2 care venise in decurs de o luna cu o a doua fractura de tibie, la acelasi picior... Destul de curios - de obicei inseamna fie NAI (non-accidental injury) fie o boala de colagen. In cazul fetitei asteia era o boala de colagen, usor diagnosticata cand s-a uitat la culoarea sclerelor - gri-albastrui, la fel ca ale mamei ei. probabil are osteogenesis imperfecta type I. 

No comments:

Post a Comment