My photo
Liverpool, United Kingdom
de-ale mele

Saturday 8 December 2007

Prima zi la pediatrie

Phuh! A trecut si prima garda de pediatrie (twilight 1 pm - 11 pm). Am avut doua zile de inductie inainte de asta - foarte utile. Ne-au aratat cum sa facem baby checks, diverse prezentari acute, cateva cazuri din SCBU (special care baby unit). Cel mai tare registrar e unul Hamilton - foarte entuziasmat de pediatrie. Toti seniorii ne-au asigurat ca vom avea suportul necesar, nu ca la medicala sau chirurgie unde am fost aruncati direct in foc :-)
Prima garda a fost OK. Hand-overul e f. bun - se discuta fiecare pacient in parte. Registrarii sunt foarte helpful. Vad fiecare pacient dupa ce l-am vazut eu ( la medicala nu-i vedea nimeni pana a doua zi cateodata ) si discuta cazul, incercand sa faca si ceva teaching.
Am vazut un baiat de 13 ani cu a doua criza de "shaking" pe care inca nu am catalogat-o drept epilepsie, o fata de 14 ani cu OD de L-thyroxine si quinine sulphate ( 300 mg x 14) - avea tinnitus, N&V (nausea & vomiting), QT putin prelungit, in rest OK medical, si un baietel de 2 ani cu arsuri de gradul 2 pe scalp de la niste apa fierbinte - cica maica-sa facea baie impreuna cu el si a vrut sa-l clateasca pe par. Saracul, de la arsura avea si edem periorbital de vedea numai printr-o fanta ingusta pe partea stanga. A trebuit sa contactam Social services pentru un potential non-accidental injury. Am pus o branula la baietelul ala (acu chiar pot sa zic ca am pus toate felurile de branule - de la cea mai mare la cea mai mica) ca sa-l incepem pe antibiotice (nu vrem sa ratam o celulita periorbitala cu punct de plecare de la arsurile de pe frunte si de pe scalp).

No comments:

Post a Comment